BOOS
BOOS

 

شاخ ترین و باحال ترین اس ام اس های عشقولانه

تمام آسمان ، تعبیر چشمت / حواس پرت من ، درگیر چشمت
دلم عاشق شدن اصلا بلد نیست / اگر عاشق شدم ، تقصیر چشمت
.
.
وقتی قبلا بهترین ها رو توی یه نفر دیده باشی ، سخت می تونی خوبی هارو تو یکی دیگه پیدا کنی
.
.
اشکهای من از غصه نیست ، فقط چشمهای من خجالتیست
چشمانم به وقت دیدنت عرق میکند !
.
.
با یاد چشمهای تو خوب است خواب من / از ابرها کناره بگیر آفتاب من
چشم تو را کجای جهان جستجو کنم ؟ / پایان بده به تب و تاب بی حساب من
.
.
بهت نمیگم که هر چی بخوای بهت می دم ، چون همه چیزم تویی
.
.
یاد تو چندیست که مهمانم شده / خاطراتت آفت جانم شده
هرچه میگویم سخن از یاد توست / در سکوت من فقط فریاد توست
.
.
هرکس ز خدا میطلبد راحت جانی / من طالب آنم که تو بی غصه بمانی
۰۹۳۶xxx2661
.
.

با من بمان که با بودن تو تا دورترین ستاره هم راهی نیست
.
.
مرا اندکی دوست بدار ، اما طولانی !
.
.
درون دل که پیدا نیست / پر از زندان و زندانیست
تو را محکوم دل کردم / نمیدانم دلیلش چیست
سبب شاید همین باشد / بدون تو نباید زیست
.
.
نگاه را به هرجا نتوان دوخت / دیده یک لحظه دید ، دل سال ها سوخت
.
.
توانا ترین مترجم کسی است که سکوت دیگران را ترجمه کند ، شاید سکوتی تلخ گویای دوست داشتنی شیرین باشد
.
.
اس ام اس ها گاهی پیامی ندارن ، فقط ارسال میشن که باور کنی اونی که فکرشو نمی کنی الان به یادته
.
.
اگر تنم کویره ، اگر نگام فقیره / به قلب پاک و ساده به عشق تو اسیره
.
.
عشق بر تدبیر خندد زان که در صحرای عقل / هرچه تدبیر است جز بازیچه ی تقدیر نیست
.
.
تو رو دارم واسه من همین بسه / بی خیالم اگه دنیا قفسه
.
.
دلم چندین سال است روزه ی عشق گرفته است ! اذان افطارش را تو بگو !
.
.
تو را خواهم و گرنه یار کم نیست / گلی خواهم و گرنه خار کم نیست
گلی خواهم که در سایه ش نشینم / و گرنه سایه دیوار کم نیست
.
.
خوش به حال اونی که عاشق توست / آره با توام ، تو که خوبیها همه لایق توست
.
.
من با تو نگویم که تو پروانه من باش / چون شمع بیا و روشنی خانه من باش
در کلبه من رونق اگر نیست صفا هست / تو رونق این کلبه و کاشانه من باش
.
.
بگذار تو را به لب تبسم برسد / راز دل ما به گوش مردم برسد
بنشین کنار آینه تا بار دگر / زیبایی تو به چاپ دوم برسد
.
.
لحظه رفتنی است و خاطره ماندنی ؛ تمام ادبیات عشق را به یک نگاه می فروختم اگر : لحظه ماندنی بود و خاطره رفتنی
.
.
اسمتو رو سیگار نوشتم و برای اولین بار کشیدم تا بسوزی و فراموشت کنم
اما نمیدونستم با هر پوک ، ذره ذره میری تو نفسم و میشی همه کسم
.
.
خدایا جای سوره ای به نام عشق در قرآنت خالیست که اینگونه آغاز میگردد :
و قسم به روزی که قلبت را می شکنند و جز خدایت مرهمی نخواهی یافت !!!
.
.
نفس را با تو میخواهم ، تو که از نسل گلهایی / سیاهی را مکن باور ، تو خود خورشید فردایی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 4 دی 1390برچسب:شاخ ترین و باحال ترین اس ام اس های عشقولانه, توسط سامان